מדיניות הפרטיות

בבילון פארק מדיניות פרטיות

אנו, חברת בבילון פארק ישראל בע"מ (להלן: "החברה", "בבילון" או "אנו"), מכבדים את הפרטיות של המשתמשים (להלן: "המשתמש(ים)", "אתם" או "אתה") באתר שלנו בכתובת https://babylonpark.co.il לרבות כל כתובת-משנה אחרת (להלן, ביחד: "האתר"), באפליקציית "בבילון פארק" (להלן: "האפליקציה") ובשירותים שלנו (כהגדרת מונח זה בתנאי השימוש), ומחויבים להגן על המידע האישי שנאסף במסגרות אלו. אנו מאמינים כי למשתמשים שלנו עומדת הזכות להכיר את המדיניות שלנו בנוגע לאיסוף ושימוש במידע המתקבל ומעובד על ידינו במהלך שימושך באתר, באפליקציה ו/או בשירותים.מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") הינה חלק בלתי נפרד מהשירותים ומתנאי השימוש, ולמונחים המופיעים במדיניות הפרטיות תהא המשמעות הנודעת להם בתנאי השימוש, הזמינים בלינק:https://babylonpark.co.il/policy (להלן: "תנאי השימוש"), אלא אם נאמר במפורש אחרת במדיניות פרטיות זו. מדיניות הפרטיות מנוסחת בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והיא מתייחסת, כמובן, גם לנשים.

1. הסכמה למדיניות הפרטיות
בעצם הכניסה, ההתחברות, הגישה והשימוש באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים ו/או בעתם פתיחת חשבון, אתה מביע את הסכמתך לתנאים המופיעים במדיניות הפרטיות שלנו, לרבות הסכמתך לאיסוף המידע האישי שלך (כהגדרתו להלן), לעיבודו ולשמירתו במאגרי המידע שלנו (בארץ ו/או בחו"ל). המידע האישי שלך ישמש למטרות המפורטות במסמך זה. אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות, אינך מורשה להשתמש באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים. מדיניות הפרטיות שלנו עשויה להתעדכן בעתיד, ולכן הנך מתבקש להתעדכן מפעם לפעם במדיניות המעודכנת.

יובהר כי לצורך שימושך באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים, הנך עשוי לספק לנו מידע אישי (כמפורט בהמשך) ("מידע אישי"). הנך מסכים ומצהיר בזאת שהמידע האישי שהנך מספק לנו נמסר מרצונך החופשי, על מנת שנוכל לספק עבורך את השירותים ובהתאם למטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו.

הנך מסכים בזאת לקבל מהחברה הודעות (לרבות הודעות הנשלחות באמצעות דוא"ל, אפליקציות מסרים (לרבות הודעות WhatsApp ו-(SMS, לרבות עדכונים, הודעות פרסומיות (לרבות מסרים פרסומיים לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב–1982), הודעות הקשורות בשירות (כגון אישורי תשלום ועדכונים) ו/או הודעות בדיוור ישיר (בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981) ו/או הודעות שיווקיות ממוקדות. הודעות אלו ישלחו אליך לפי פרטי הקשר שסיפקת לנו.

2. מי אנחנו
מי אנחנו: אנו חברת בבילון פארק ישראל בע"מ (ח.פ. 516091857), וכתובתנו היא: דרך מנחם בגין 144 תל אביב, קומה 43, מיקוד 6492102.

שאלות ודיווח על פגיעה בפרטיותך: אם יש לך שאלות כלשהן, או הערות אחרות בנוגע למדיניות פרטיות זו, או אם אתה סבור שפרטיותך נפגעה במהלך השימוש בשירותינו, אנא פנה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל: marketing@babylonpark.co.il. נציגי החברה עומדים לרשותך לצורך כל בקשה, תגובה, שאלה או תלונה.

3. איזה מידע אנו עשויים לאסוף אודותיך?
כאשר אתה משתמש באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים, אנו עשויים לאסוף ולעבד אודותיך אחד או יותר מסוגי המידע הבאים:

מידע אישי (קרי מידע אשר מאפשר לנו לזהות אותך באופן אישי, ובדרך כלל נושא אופי פרטי או רגיש). מידע זה נאסף על ידינו באופן הבא:

← מידע הנאסף באופן ישיר:

התקשרויות: אנו נאסוף כל מידע אישי על אודותיך שתמסור לנו כחלק מההתקשרויות שלך עם החברה (לרבות לצרכי סיוע טכני, מתן משוב לחברה, וכיוצא בזאת), בכל אמצעי תקשורת, לרבות באמצעות האתר, האפליקציה, הצ'אט, רשתות חברתיות, דואר אלקטרוני, טלפון או בכל דרך אחרת. מידע אישי זה עשוי לכלול שם מלא, כתובת, מספר טלפון, כתובת דוא"ל, תיוגים ברשתות חברתיות וכל מידע שתמסור לנו במהלך ההתקשרות עמנו.
רשימת התפוצה: ככל שתבחר להירשם לרשימת התפוצה שלנו, אנו נאסוף מידע אישי שתספק לנו כחלק מההרשמה לרשימת התפוצה, לרבות כתובת הדואר האלקטרוני שלך.
פתיחת חשבון: בעת ההרשמה לאתר ו/או לאפליקציה ו/או רכישת מנוי, מידע אישי ייאסף מתוך הפרטים שנמסרו על ידך באופן וולונטרי, כגון: שם מלא, סיסמה וכתובת דואר אלקטרוני. ייתכן כי בעתיד יתבקש במסגרת הטופס מידע נוסף.באפשרותך לפתוח חשבון לשימוש באתר באמצעות חשבונך הקיים בפלטפורמות צד ג' (למשל, באמצעות חשבונך בפייסבוק) (להלן: "פלטפורמת צד ג'"), על ידי מנגנון כניסה חד-פעמי. אם בחרת לפתוח חשבון באתר באמצעות פלטפורמת צד ג', אזי פלטפורמת צד ג' תספק לנו גישה למידע אישי מסוים המאוחסן בפלטפורמת צד ג'. אנו אוספים מחשבונך בפלטפורמת צד ג' את שמך המלא וכתובת הדוא"ל שלך בלבד. אנו עשויים לעדכן בעתיד את סוגי המידע האישי שנאספים על ידינו מפלטפורמת צד ג'. החברה עשויה לאסוף את המידע הנ"ל או כל חלק ממנו כדי להשיג את המטרות המפורטות במדיניות זו. הנך מסכים בזאת כי המידע האמור לעיל ישמר על ידי החברה למטרות המפורטות במדיניות זו, אף לאחר שהקישור בין חשבונך בפלטפורמה פוקע, מכל סיבה. החברה אינה אחראית על מדיניות שמירת, איסוף ושימוש במידע האישי שלך אשר נוקטת הפלטפורמה הרלוונטית. לבירור פרטים אלה עליך לעיין במסמכי מדיניות הפרטיות של הפלטפורמה הרלוונטית. אם אינך מסכים לפרקטיקות אלו, אנא אל תפתח חשבון באתר ו/או באפליקציה באמצעות חשבונך בפלטפורמת צד ג'.
פרטי קשר: אנו אוספים מידע אישי באמצעות טופס "צור קשר" באתר ו/או באפליקציה, לרבות שם, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכל מידע שתבחר להזין בהודעת הפנייה. יתכן כי משתמשים ידרשו בעתיד למסור מידע נוסף.
מידע הנאסף במסגרת שימושך בשירותים: כאשר אתה משתמש באתר ו/או באפליקציה, אנו ערים לפעולות ולאינטראקציות בשירותים ועשויים לאסוף מידע זה. לדוגמא, כאשר אתה רוכש מוצרים בחנות המקוונת, אנו שומרים מידע הקשור לרכישות אלו. שים לב שמידע זה עשוי לשמש גם כדי להפיק מידע אודותיך, כגון הרגלי הצריכה שלך ומצבך הכלכלי.
תשלומים: על מנת לרכוש שירותים מסוימים (למשל מנויים) או לבצע רכישות בחנות המקוונת תידרש למלא פרטי כרטיס אשראי ותעודת זהות לצורך התשלום. ניתן יהיה לבצע תשלום באמצעות שירותי סליקה אינטרנטיים של צדדים שלישיים (להלן: "ספקי שירותי סליקה", כמפורט בתנאי השימוש), המאפשרים למשתמשים לשלוח או לקבל תשלומים באופן מאובטח, באמצעות אמצעי תשלום שונים. שים לב כי מידע שייאסף כחלק מהליך סליקת התשלומים (כגון מספר כרטיס אשראי ותעודת זהות) לא יישמר על ידי החברה, אלא בידי ספק שירותי הסליקה בלבד ובאופן מאובטח. במידת הצורך, ספקי שירותי הסליקה יעבירו לנו מידע שעבר טוקניזציה בלבד והוא יישמר על ידי החברה באופן מאובטח.
קורות חיים: ככל שתחבר להגיש קורות חיים למשרה המפורסמת באתר באמצעות כתובת המייל המופיעה באתר, אנו נאסוף כל מידע אישי על אודותך שתבחר למסור לנו כחלק מתהליך גיוסך לחברה, לרבות שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון וקורות חיים. שים לב כי אנו עשויים לאסוף מידע דומה על אודותיך ממקורות פומביים, כמו רשתות חברתיות ומאגרי מידע פומביים. המידע האישי שייאסף כחלק מהליך גיוסך לחברה, לרבות מידע אישי הכלול בקורות החיים שלך, יעובד על ידי מחלקת משאבי אנוש ו/או הנהלת החברה, למטרות הערכה ויצירת קשר עמך בקשר להליך הגיוס. אם הינך מגיש מועמדות לעבודה עבור צד שלישי, אתה מאשר כי הצד השלישי מודע למדיניות פרטיות זו ונתן את הסכמתו לעיבוד המידע האישי שלו על ידי החברה.
← מידע שנאסף באמצעות כלים טכנולוגיים:
מזהים: כאשר אתה משתמש באתר ו/או באפליקציה, אתה מספק לנו באופן אוטומטי את כתובת ה-IP שלך (או כתובת ה-MAC, לפי המקרה), בהתאם לרשת או למכשיר בו אתה משתמש. מידע זה נאסף על ידינו על מנת לשפר את חוויית המשתמש שלך, כדי לקבוע את מיקומך הגיאוגרפי ולמטרות אבטחה. כמו כן, אנו עשויים לאסוף מזהים נוספים, לרבות מזהי פרסום המצויים במכשיר ממנו אתה גולש (למשל Google's Advertiser Identification או Apple's Identifier for Advertisers) ולצרכים דומים ולצרכי פרסום ממוקד.
נתוני מיקום גיאוגרפי: בעת השימוש שלך באתר ו/או באפליקציה, אנו עשויים לאסוף נתונים אודות מיקומך הגיאוגרפי, לרבות באמצעות ניתוח של כתובות IP, סימני GPS ומידע דומה אחר.
מידע טכני והתנהגותי: כמו מרבית האתרים והשירותים המקוונים, אנו אוספים באופן אוטומטי ופסיבי מידע אנונימי ואינו מזהה מהמכשירים שלך כאשר אתה ניגש ומשתמש באתר ו/או באפליקציה, לרבות (i) מידע טכני כגון סוג והגרסה של המכשיר שלך ומערכת ההפעלה שלו, סוג הדפדפן, רזולוציית המסך, שפת המקלדת, קישוריות Wi-Fi וכו'; ו- (ii) מידע התנהגותי שיכול לכלול מידע לא אישי, כולל מידע אנונימי, טכני וכן מידע שנאסף אודות התנהגותך, אשר עשוי לכלול, בין היתר, תיעוד של פעילותך באתר ו/או בשירותים, זרם הקשות (click-stream) ומידע נוסף בעל אופי דומה (להלן, ביחד: "מידע טכני והתנהגותי").
סטטיסטיקות ומדידות: אנו עשויים, בעצמנו או באמצעות ספקי שירותים כגון Google Analytics, להפיק מדידות, סטטיסטיקות וניתוחים מפורטים על התנהגותך באתר באופן כללי.
דואר אלקטרוני: כאשר אנו שולחים לך דואר אלקטרוני, למשל ניוזלטרים, אנו אוספים באמצעות טכנולוגיות מעקב, מידע אודות עצם מסירת דבר הדואר והאם דבר הדואר נקרא על ידך.
← מידע שנאסף כשאתה מבקר בפארקים שלנו:
מצלמות אבטחה: שים לב שאנו עושים שימוש במצלמות מעקב בפארקים שלנו. אנו עושים שימוש במצלמות אלו בכניסה וביציאה לפארקים ו/או במתקנים המצויים בפארקים, לשם שמירה על ביטחונם הפיזי של המשתמשים והמבקרים בפארקים, חילוצם ממתקנים במקרה הצורך, הגנה מפני שריפות, מניעת סיכונים טבעיים וטכנולוגיים, מניעת נזק לרכוש, גניבות, פעולות טרור וכיוצא בזה. כל המצלמות המצויות בפארקים נועדו לנטר ולהקליט תמונות מאזורים ציבוריים סביב ובתוך הפארקים בלבד.
כרטיסי הפארק ו/או צמידים: כאשר אתה משתמש בכרטיס הפארק או בצמיד שלך כדי לשחק בפארקים, לממש כרטיסים או לטעון מטבעות לשימוש בפארקים, אנו נאסוף באופן אוטומטי נתונים על אופן השימוש שלך בכרטיס הפארק ו/או בצמיד. כאשר הצמיד ו/או כרטיס הפארק מקושרים לחשבונך, אנו מוודאים כי תוכל לצפות במידע זה בחשבונך. אנחנו עושים שימוש במידע אישי זה למטרות הבאות: לאשר גישה לאזורים בפארקים; לאפשר לך לממש את המטבעות ולנטר אחר הפעילויות בהן אתה משתתף בעת ביקורך בפארקים.אנחנו משתמשים בנתונים מסוימים מכרטיס הפארק, מהאפליקציה ומהצמידים כדי לזהות כיצד קבוצות מסוימות של משתמשים הולכות בפארקים ואילו מהאטרקציות מושכות מבקרים. אנו עושים זאת באמצעות שימוש במידע מסוים כדי לגבש פרופילים של קטגוריות משתמשים ואוספים מידע מפרופילים דומים לכדי מערך נתונים גדולים. הנתונים שנאספים משמשים אך ורק למטרת שיפור חוויית המבקרים ותפעול מתקני המשחקים, והם חסויים ומאובטחים.
שימוש בשירותים ומוצרים של צדדים שלישיים שמוצעים בפארקים: באפשרותך להשתמש בשירותים ומוצרים המסופקים על ידי צדדים שלישיים בתוך הפארקים שלנו, לפי שיקולך הבלעדי. אנו לא אחראיים לנהלי הפרטיות של צדדים שלישיים אלו או לתכנים הנמסרים על ידם. שים לב שצדדים שלישיים אלו עשויים לאסוף מידע אישי על אודותיך ולכן אנו ממליצים שתקרא את מדיניות הפרטיות שלהם בטרם תמסור להם מידע זה. במידה המקסימלית המותרת לפי דין, אנו לא אחראיים למעשים או היעדרם של צדדים שלישיים אלו.
מקרי חירום: באופן כללי, אנו לא דורשים או מבקשים לאסוף על אודותך מידע אישי רגיש כגון מידע רפואי. עם זאת, בנסיבות מסוימות אתה עשוי לשתף אותנו במידע זה מרצונך החופשי (למשל, כדי לתמוך בביקור שלך בפארקים, לרבות מידע הנוגע לרגישות למזון). שים לב כי מידע זה לא יישמר במערכות שלנו. במקרי חירום אנו עשויים לאסוף ולעבד מידע אישי ממקורות אחרים על מנת לנהל את מקרי החירום.

לתשומת ליבך, אנו עשויים לאסוף את המידע האמור בחלק זה בעצמנו או באמצעות ספקי השירות שלנו, ובין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגיות כגון קבצי עוגיות וטכנולוגיות מעקב דומות (כמפורט להלן). למען הסר ספק, כל מידע לא אישי אשר קשור או מקושר למידע אישי, ייחשב למידע אישי, כל עוד זיקה זו מתקיימת.

4. כיצד אנו משתמשים במידע אודותיך?
← אנו משתמשים במידע שאינו אישי:

לצורך מחקר וניתוח סטטיסטי, בין היתר על מנת שנוכל לקבלת החלטות אסטרטגיות מושכלות, תוך הבנה טובה יותר של קהלי היעד שלנו;
לצרכי אבטחת מידע ועל מנת לאבטח את שירותינו;
בכדי להבין כיצד משתמשים בשירותינו ולשם התאמה, פיתוח ושיפור השירותים והמוצרים שלנו;
כדי להתאים את השירותים לצרכיך ועל מנת לשפר את חוויית המשתמש שלך כשאתה משתמש בשירותים.
← אנו משתמשים במידע אישי:

לספק לך את השירותים, לרבות ביצוע רכישות בחנות המקוונת;
לספק לך מוצרים ושירותים של ספקי צד שלישי, למשל הפרסים.
לתפעל את כרטיסי הפארק והצמידים ולנטר את פעילות המבקרים ברחבי הפארקים;
להתאים, לפתח ולשפר את האתר, האפליקציה והשירותים באופן אישי לצרכיך;
להציע הצעות, הטבות או הנחות בהתאם להרגלי הקנייה של המשתמש;
לצרכי אבטחת מידע ועל מנת לאבטח את שירותינו, ובין היתר על מנת שנוכל לאמת את זהותך בעת התחברות לחשבונך;
לצורך אימות פרטים, וכן לצורך ביצוע תשלומים שונים עבור השירותים באמצעות ספקי שירותי סליקה;
לשלוח לך הודעות שירות לגבי חשבונך (כגון, באמצעות דואר אלקטרוני או הודעות-פוש), למשל אם לחצת על קישור לאיפוס סיסמה;
כדי ליצור עמך קשר בנוגע לשירותים, לצורך מתן תמיכה טכנית בקשר עם השירותים, לצורך אספקת השירותים והשבה לשאלות של המשתמשים, וכן על מנת ליצור עמך קשר בנוגע להליך המועמדות למשרה;
כדי שנוכל לשלוח לך דואר פרסומי ועדכונים על ההתפתחויות בחברה, הצעות חדשות, חדשות בנוגע לשירותים וכיוצ"ב באמצעות דואר, טלפון, דואר אלקטרוני,SMS , הודעות פוש, או באופן מקוון (במקרים מסוימים ייתכן ונדרש לקבל את הסכמתך הנפרדת והפרטנית לשליחת דיוור מסוג זה). ניתן לבטל את ההרשאה לקבל הודעות פרסומיות באמצעות פניה לשירות לקוחות כאמור לעיל, או באמצעות בחירה האפשרות "ההסרה" (unsubscribe) המופיעה בהודעה הרלוונטית.
כדי ליצור קמפיינים פרסומיים רלוונטיים המקדמים מוצרים ושירותים שלנו ושל שותפינו העסקיים, שלדעתנו יעניינו אותך ויהיו בעלי ערך עבורך, באמצעות שותפים כמו Google ו-Facebook, ואגב כך ייתכן ונעביר לפלטפורמות פרסומיות אלו מידע אישי מוגבל במטרה לייצר קמפיינים פרסומיים, איכותיים וממוקדים;
לצורך מחקר וניתוח סטטיסטי, בין היתר בתחומי הכלכלה ההתנהגותית, המיועדים לשימושינו ולשימושם של שותפינו (לדוגמא, אנו עשויים להעביר מידע אנונימי וסטטיסטי המבוסס על שימושך בשירותים למכוני מחקר, ארגונים ועמותות רלוונטיים);
כדי לקבל מידע ביחס לסוג ולמיקום גיאוגרפי כללי (כלומר, מדינה) של המחשב או המכשיר ממנו אתה מחובר לאינטרנט בעת השימוש בשירותים, וזאת על מנת שנוכל לדעת את מיקומך הכללי וכן לצרכי פרסום ואבטחת מידע;
לאחסון וניהול המידע במאגרי המידע של החברה לצורך מתן השירותים;
לצרכינו האדמיניסטרטיביים ולצרכי פרסום; ו-
כדי להגן על זכויותינו ועל מנת למלא כל חובה חוקית החלה עלינו.

5. שיתוף מידע עם צדדים שלישיים
ככלל, בבילון לא משתפת את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים. עם זאת, אנו עשויים לעשות כן על מנת:

לספק לך את השירותים. לדוגמא: על מנת לספק הזמנה של מוצרים שביצעת באמצעות האתר ו/או האפליקציה, אנו עשויים להעביר מידע אישי על אודותיך לספקים, יבואנים, יצרנים, חברות שליחויות וכל צד שלישי אחר הנדרש לשם מילוי רכישתך ואספקת המוצרים והשירותים הרלוונטיים (למשל, הפרסים);
לאסוף, להחזיק ו/או לנהל את המידע האישי שלך באמצעות ספקים וצדדים שלישיים של מוצרים או שירותים מסוימים (כגון שירותי אירוח ענן) המאושרים על ידינו (לרבות, לפי העניין, לשותפים שלהם), וזאת אך ורק לשם אספקת השירותים המבוקשים על ידינו, ולא לכל מטרה אחרת. אנו עושים מאמצים סבירים על מנת להתקשר עם ספקים וצדדים שלישיים העומדים בסטנדרטים המקובלים בתעשייה ושמפרסמים מדיניות פרטיות החלה על איסוף, אחסון, עיבוד ושימוש במידע אישי ובמידע לא אישי. יובהר כי, צדדים שלישיים מסוג זה עשויים להיות ממוקמים במדינות בהן החוקים להגנה על מידע אישי שונים מאלה שבישראל, אולם אנו נשתמש רק בחברות שיכולות לספק אמצעי הגנה נאותים בכדי להבטיח כי המידע האישי שלך מאוחסן ומטופל בצורה מאובטחת;
לשלוח למפרסמים ורשתות פרסום נתונים הדרושים לשם יצירת פרסום ממוקד ורלוונטי עבורך;
לעמוד בדרישות כל דין, לצרכי הליך משפטי, צווים, לרבות צווי גילוי או בקשת רשות ממשלתית;
לאכוף מדיניות פרטיות זו או את תנאי השימוש שלנו, לרבות במסגרת חקירה של הפרות אפשריות של מדיניות הפרטיות או תנאי השימוש;
לגלות, למנוע או לטפל באופן אחר בתרמית, הונאה או בסוגיות אבטחה ובטחון וכן בבעיות טכניות;
להשיב לתביעות, דרישות או טענות;
להגן על הזכויות, הקניין, או על הביטחון האישי של החברה, של לקוחותיה או של הציבור הרחב;
ככל שנדרש במסגרת עסקת השקעה או רכישה של החברה, לרבות בדרך של מיזוג, רכישת מניות, או רכישה של כלל או עיקר נכסי החברה, כל עוד הרוכש מתחייב לשמור על אותם תנאי פרטיות שבהצהרה זו; ו/או
על פי אישור מפורש ממך לפני הגילוי.
למען הסר ספק, בבילון רשאית לאסוף, לגלות ולהעביר מידע אנונימי ולא מזהה (להלן, "מידע לא אישי") לצדדים שלישיים על פי שיקול דעתה הבלעדי..

6. זכויותיך לעיין, לשנות ולתקן את המידע האישי שלך
אם מסיבה כלשהי, אתה מעוניין לשנות או לעדכן את המידע האישי שסיפקת לנו, תוכל לשלוח לנו הודעת דואר אלקטרוני עם פירוט בקשתך לכתובת: marketing@babylonpark.co.il ואנו נעשה מאמצים סבירים על מנת לשנות, לעדכן או למחוק את המידע האישי כאמור, בהתאם לדיני הפרטיות החלים.
בנוסף, ככל שאתה סבור כי השימוש שאנו עושים במידע האישי אודותיך פוגע בפרטיותך והנך מעוניין להגבילו, באפשרותך לפנות אלינו באמצעות שליחת הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני לעיל וככל שנוכל לעמוד בדרישתך מבלי לפגוע במתן השירותים שניתנים לך נפעל לעשות כן (ככל שדרישתך תגרום לכך שלא נוכל לספק לך את השירותים, תהא זכאי כמובן להפסיק את התקשרותך עמנו).
שים לב: בכל פנייה לבקשה לעיין, לשנות ו/או למחוק את המידע, נבקש כי יצורפו לבקשתך הפרטים הבאים: שם, טלפון, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני והמידע בו הנך מעוניין לעיין או אשר אותו הנך מעוניין לתקן או למחוק. ככל שברצונך לאפשר לאדם אחר לעיין במידע עבורך, נבקש לצרף גם ייפוי כוח מפורש לעניין זה.

7. העברת מידע אישי אל מחוץ לישראל
בבילון רשאית להעביר מישראל מידע שנאסף אודותיך, לרבות מידע אישי, לגופים קשורים או לספקי שירות צד שלישי (כמפורט במסמך זה) אשר עשויים להיות מצויים במדינות אחרות בעולם. לתשומת ליבך, בבילון רשאית להעביר מידע אישי גם למדינה ולסמכות שיפוט שמחילה חוקי הגנת מידע המספקים הגנה פחותה מזו הקבועה בדין בישראל, והינך מסכים להעברת מידע זה.
כלל, אנו עושים מאמצים כדי שהמידע האישי שלך יאוחסן רק בישראל, באנגליה או ארה"ב, אך בכל אופן, בכל העברת מידע אישי מחוץ לישראל, אנו נוקטים באמצעי ההגנה הקבועים בדין הישראלי לעניין העברת מידע מחוץ לגבולות המדינה, וזאת על מנת להבטיח כי המידע שלך נשמר מאובטח בכל עת.

8. קטינים
מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, על מנת להשתמש באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים שלנו עליך להיות מעל גיל שש-עשרה (16). במקרים בהם יובא לידיעתנו כי קטין מתחת לגיל שש-עשרה (16) משתמש באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים, אנו נחסום משתמש זה ונעשה כל מאמץ על מנת למחוק מיידית כל מידע אישי שנאסף לגביו. אנו שומרים על זכותנו לבקש ממך הוכחת גיל בכל שלב, על מנת למנוע איסוף מידע אישי אודות קטינים מתחת לגיל שש-עשרה (16).
מידע אודות ילדים: כאשר מקצים לילד כרטיס פארק או צמיד, מידע מסוים ייאסף על המשתמש בכרטיס או בצמיד. מידע זה הינו אנונימי, עד שהכרטיס או הצמיד מקשורים לחשבון משתמש. אם אתה צעיר מגיל שש-עשרה (16), אנא בקש מהורה או אפוטרופוס חוקי לקרוא יחד איתך את מדיניות פרטיות זו. אם אתה הורה או אפוטרופוס חוקי ואתה מאשר לילדך להשתמש בשירותים, תנאי מדיניות פרטיות זו חלים עליך, ואתה אחראי לפעילות של ילדך בשירותים.

9. אבטחת מידע
אנו משקיעים מאמצים רבים ביישום ובשמירה על אבטחת המידע האישי אודותיך כמשתמש בשירותינו (בין בעצמנו ובין באמצעות קבלת שירותים מצדדים שלישיים שהינם ספקי שירותים מוסמכים). אנו מיישמים נהלים ומדיניות אבטחת מידע כמקובל בתעשייה, וזאת על מנת להבטיח את אבטחת המידע אודותיך ועל מנת למנוע כל שימוש לא מורשה במידע זה. יחד עם זאת, איננו יכולים להתחייב ולערוב לכך שגישה לא מורשית למידע האמור לעולם לא תקרה, ולא נהיה אחראיים לכל גישה לא מורשית כאמור ולתוצאותיה.

10. עוגיות וטכנולוגיות מעקב
בעת השימוש באתר ו/או באפליקציה, אנו או צדדים שלישיים עשויים להשתמש בטכנולוגיה אשר מקובלת בתעשייה ומוכרת כ"עוגיות" (cookies) web beacons, , pixels, flash ו/או טכנולוגיות מעקב אחרות המאחסנות מידע מסוים על המחשב או המכשיר שבאמצעותו אתה נכנס לאתר ו/או לאפליקציה שלנו. טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו להפעיל מאפיינים מסוימים באופן אוטומטי (למשל, הפעלה אוטומטית של תהליך ההתחברות), וכן לשפר להקל ולפשט את חוויית הגלישה והשימוש שלך באתר ו/או באפליקציה, להציע לך פרסומות ממוקדמות (לרבות בפלטפורמות של צדדים שלישיים וכן במכשירים שאינם המכשיר ממנו אתה משתמש באתר או באפליקציה), לאסוף סטטיסטיקות אודות השימוש שלך באתר ו/או באפליקציה שלנו, לאסוף מידע טכני והתנהגותי (אנונימי) ועוד. ספקי השירות שלנו עשויים להשתמש גם בקבצי עוגיות זמניים (אשר יפוגו ברגע שתסגור את הדפדפן) או עוגיות קבועות (אשר נשארות במערכת שלך עד למחיקתן).
ניתן לנטרל את טכנולוגיות מעקב אלו. למשל, מרבית דפדפני האינטרנט מאפשרים למשתמשים למחוק עוגיות ממכשיר המשתמש, לחסום קבלה של עוגיות או לקבל התראות לפני אחסונן של עוגיות. עם זאת, שים לב כי אם תמחק את טכנולוגיות המעקב או לא תאפשר את אחסונן ו/או אם תשנה את מאפייני ה-Flash, החוויה המקוונת שלך בעת השימוש בשירותים שלנו תהיה מוגבלת.
על פי רוב, טכנולוגיות מעקב של צדדים שלישיים שומרות מידע לא אישי, כגון דפי האינטרנט בהם ביקרת, משך החיפוש שלך וכיוצא בזאת. תוכל לרוב למצוא הוראות במדיניות הפרטיות או בתנאי השימוש של צדדים שלישיים בכדי לבצע פעולות בנוגע לאפשרויות המעקב שלהם.
לקבלת הוראות מפורטות בנוגע לחסימת קבצי עוגיות, אנא עיין בסעיף 'עזרה' של הדפדפן בו אתה משתמש, או בקר בכתובת https://allaboutcookies.org/manage-cookies.
בקישורים הבאים תוכל למצוא הנחיות בנוגע לחסימת קבצי עוגיות בדפדפני אינטרנט נפוצים:
← Chrome
← Internet Explorer and Microsoft Edge
← Mozilla Firefox
← Safari
לידיעתך, אנו משתמשים ב- Google Analytics כספקית שירות המבצעת עבורנו ניתוחים של פעילויות המשתמשים באתר, לרבות באמצעות שימוש בקבצי עוגיות. Google מספקת תוסף לדפדפן המאפשר למשתמשים לבטל את המעקב על ידי Google Analytics בכלל האתרים בהם המשתמש גולש, ואשר ניתן להורדה כאן: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
הנך רשאי לבטל את הסכמתך לקבלת פרסומות מבוססות-עניין במכשירך, באמצעות הלינקים הבאים: https://preferences-mgr.truste.com. https://aboutads.info/choices, https://thenai.org, אם ברצונך לבטל את הסכמתך לקבלת פרסומות מבוססות-עניין במכשיר הנייד שלך, אנא עיין במידע על העדפות הפרסום ב-support.apple.com עבור מכשירי iOS או support.google.com עבור מכשירי Android.

11. ספקי שירות חיצוניים
אנו רשאים להשתמש בתוכנה או בשירותי צד שלישי על מנת לאסוף, לאחסן ו/או לעבד את המידע שנאסף כמפורט לעיל. אנו עושים מאמצים סבירים על מנת להתקשר עם צדדים שלישיים המפרסמים מדיניות פרטיות החלה על איסוף, אחסון, עיבוד ושימוש במידע אישי ובמידע לא אישי.
בבילון נעזרת בשירותים של ספקי שירות חיצוניים. ייתכן ומידע אישי שלך יועבר לרשות ספקי השירות החיצוניים, אך זאת לצורך אספקת השירותים לבבילון בלבד. כמו כן, ספקי השירות החיצוניים נדרשים לעמוד בהוראות החוק הרלוונטיות החלות ביחס לעיבוד מידע אישי. ספקי השירות החיצוניים עלולים להיות ממוקמים באזורי שיפוט שונים מאזור השיפוט שלך, וייתכן שהחוק החל באזור השיפוט של ספקי השירות החיצוניים מספק הגנה פחותה על מידע אישי מזו שבאזור השיפוט שלך, אולם אנו נשתמש רק בספקי שירות שיכולים לספק אמצעי הגנה נאותים בכדי להבטיח כי המידע האישי שלך מאוחסן ומטופל בצורה מאובטחת, וזאת בהתאם לדרישות הדין הרלוונטי.
ספקי השירות החיצוניים של בבילון כוללים, בין היתר, את סוגי השירותים הבאים:
ספקי שירותי ענן, כגון Google Cloud ו- Amazon Web Services.
ספקי שירותי תשלום, כגון payplus, pelecard, tranzila, stripe, ayden ועוד.
ספקי שירותי תקשורת, כגון Solicits, Support Your App ו-FreshChat.
ספקי שירותי ניתוח נתונים, כגון Google Analytic אשר מדיניות הפרטיות שלהם מופיעה בלינק הבא: https://google.com/intl/en/policies/privacy
ספקי שירותי שיווק, כגון Buyme, AppsFlyer, Twillo.
אנו נשתף מידע עם ספקי שירות רלוונטיים כדי להגיב למקרי חירום בפארקים שלנו או לאירועים המשפיעים על בטיחות המבקרים והצוות בסניפי החברה.

12. אתרי אינטרנט של צדדים שלישיים
קישורים מסוימים בשירותים שלנו (לרבות באתר ובאפליקציה) יאפשרו לך לעזוב את האתר ו/או האפליקציה ולהיכנס לאתרים או שירותים שאינם קשורים לחברה. בין היתר, ייתכן שאתרים אלו של צדדים שלישיים ישלחו קבצי עוגיות (ראה הגדרה לעיל) לדפדפן שלך, וכך ישיגו מידע אישי אודותיך.
אנו עושים מאמצים סבירים על מנת שהקישורים באתר ובאפליקציה יובילו אותך לאתרים או שירותים אמינים אשר החברה בחרה להציג באתר אך ורק לנוחיות המשתמשים. עם זאת, יובהר כי החברה אינה אחראית לשימושך בקישורים אלה, ואינה קשורה לאתרים או שירותים אלה ו/או למדיניות הפרטיות של השירותים של אתרים אלה. כניסתך, שימושך והסתמכותך על אתרים, שירותים ו/או תכנים של צדדים שלישיים וכן כל התקשרות בינך לבין צדדים שלישיים אלה הנם באחריותך הבלעדית. הנך מסכים ומאשר כי החברה לא תהא אחראית, במישרין או בעקיפין, לכל נזק או הפסד שנגרמו (או שנטען כי נגרמו), בקשר או כתוצאה משימושך בכל שירות, תוכן, מוצר או מידע אחר הזמין באמצעות אתרים או שירותים אלה (לרבות ביחס לשימוש ולגילוי של מידע אישי שלך על ידי צדדים שלישיים אלו).
רוב האתרים והשירותים כאמור מספקים מסמכים משפטיים, לרבות תנאי שימוש ומדיניות פרטיות, המסדירים את השימוש בהם (מדובר במדיניות פרטיות שונה ממדיניות פרטיות זו לגבי השימוש והגילוי של מידע אישי שלך על ידך לאתרים של צדדים שלישיים אלו). תמיד רצוי לקרוא מסמכים כאלה בעיון לפני השימוש באתרים אלה ובשירותיהם, בין היתר, על מנת לדעת איזה סוג של מידע הם אוספים.

13. דיוור ישיר, דבר פרסומת ושליחת הודעות
הנך מסכים לכך שנשתמש בפרטי הקשר שנמסרו לנו מרצונך (כולל, בין היתר, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון) כדי שניידע אותך אודות שירותי החברה וכן כדי לספק לך מסרים שונים, לרבות מסרים פרסומיים הקשורים למוצרים ולשירותים הנוכחיים ו/או העתידיים שלנו, מידע שיווקי ו/או פרסומי (לרבות מסרים פרסומיים לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב–1982), הטבות ומסרים אודות שירותים של צדדים שלישיים שהינם שותפים עסקיים של החברה, אשר יועברו אליך באמצעות דואר, טלפון, דואר אלקטרוני, SMS, הודעות פוש, או בכל אופן מקוון אחר.
באפשרותך לחזור בך מהסכמתך באמצעות משלוח הודעה לכתובת marketing@babylonpark.co.il או באמצעות מילוי אחר ההוראות להסרה מרשימת הדיוור אשר מופיעות בהודעות הנשלחות אליך. הינך מאשר כי החברה הודיעה לך כי הנך יכול לסרב לקבל דברי פרסומת כאמור. כמו כן, אתה יכול לבטל את האפשרות לקבל הודעות פוש מאיתנו באמצעות שינוי הגדרות הדפדפן שלך או באמצעות שינוי ההגדרות במערכת ההפעלה של המכשיר ממנו אתה משתמש באתר ו/או באפליקציה.

14. לכמה זמן אנחנו שומרים על המידע האישי שלך?
ככלל, אנו שומרים את המידע האישי שלך כל עוד בבעלותך חשבון פעיל, וכל עוד מידע זה רלוונטי ומשמש למטרה שלשמה הוא נאסף במקור או ככל שמותר לנו על פי דין. שים לב כי מידע שאינו אישי יישמר על ידינו ללא מגבלה ועל פי שיקול דעתנו הבלעדי. ייתכן ונצטרך לשמור מידע אישי אודותיך לתקופה ארוכה יותר במקרה של תביעה משפטית או אם אנו נדרשים לכך על פי כל דין.
מידע אנונימי או אגרגטיבי אשר הופק מהשימוש שלך באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים יכול שיישמר בשרתים שלנו ללא מגבלת זמן ונוכל לעשות בו שימוש ללא מגבלה

15. ספקי שירותי סליקה
אתה רשאי לבצע תשלומים באתר ו/או באפליקציה באמצעות ספקי שירותי סליקה (כמפורט בתנאי השימוש), המאפשרים למשתמשים לבצע תשלומים באופן מאובטח, באמצעות שימוש באמצעי תשלום מסוימים (למשל, פרטי כרטיס האשראי או חשבון הבנק שלך). שים לב כי מידע שייאסף כחלק מהליך סליקת התשלומים אינו נשמר על ידי החברה, אלא בידי ספק שירותי הסליקה הרלוונטי בלבד. מובהר בזאת כי שימושך בתשלום באמצעות ספקי שירותי הסליקה מחייב אותך לעמוד בהוראות התנאים של ספקי שירותי הסליקה הרלוונטי, לרבות בעניין מגבלות גיל המשתמש, וכי שימושך בשירותי הסליקה הנו באחריותך בלבד על כל המשתמע מכך. בטרם שימושך בשירותי הסליקה, אנא קרא את התנאים, לרבות תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, של ספק שירותי הסליקה הרלוונטי.
מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, מובהר בזאת כי החברה אינה משויכת ואינה מקושרת לספקי שירותי הסליקה, כי הם קבלנים עצמאיים, וכי עובדי או שלוחי החברה או ספקיה אינם אחראים למעשים או למחדלים של ספקי שירותי הסליקה. השימוש בספקי שירותי הסליקה הנו באחריותך בלבד והנך מאשר שאתה נוטל על עצמך את הסיכונים בביצוע עסקאות כלשהן באמצעות ספקי שירותי הסליקה.

16. שינויים במדיניות הפרטיות
אנו שומרים על הזכות לשנות מדיניות פרטיות זו בכל זמן, ומבקשים כי תשוב ותבקר בדף זה מעת לעת. אנו נודיע לכלל המשתמשים באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים על כל שינוי מהותי בתנאי מדיניות פרטיות זו בדף הבית של האתר ו/או באפליקציה ו/או באמצעות משלוח הודעת דואר אלקטרוני בנוגע לשינויים כאמור, ככל שנמסרה לנו, במסגרת השימוש בשירותים. שינויים מהותיים במדיניות הפרטיות ייכנסו לתוקף חמישה (5) ימים לאחר שהודעה נמסרה באתר ו/או באפליקציה שלנו או נשלחה בדואר אלקטרוני ככל שהדבר רלוונטי, לפי המוקדם. כל שאר השינויים במדיניות הפרטיות ייכנסו לתוקף בתאריך העדכון האחרון של מדיניות פרטיות זו, והמשך השימוש בשירותינו לאחר תאריך העדכון האחרון יהווה הסכמה לכך שהשינויים יחייבו אותך. במידה שמדיניות הפרטיות תתוקן בכדי להיענות לכל דרישה חוקית, התיקונים עשויים להיכנס לתוקף באופן מיידי, או כפי שנדרש על פי הדין, וללא כל הודעה מוקדמת.

17. שאלות ודיווח על פגיעה בפרטיותך
אם יש לך שאלות כלשהן, או הערות אחרות בנוגע למדיניות פרטיות זו, או אם אתה סבור שפרטיותך נפגעה במהלך השימוש בשירותינו, אנא פנה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל: marketing@babylonpark.co.il.